Kızlar bugün kontrole gittim betahcgm 1234 cıktı normalde 5 haftalık görünüyor adete göre. Doktor üstten ultrasonda görmedi alttan bakmak istemedi daha önce bir boş gebelik oldugu için. Ama değerin güzel iki hafta sonra bakalım dedi. Böyle olupta iki hafta sonra kese ve bebeği gören oldumu. Bana önceden boş gebelik geçirdim diye kan sulandırıcı ilaçta verdi nolur nolmaz diye