Kızlar ben üç gündür yüksek ateşli hastalık geçiriyorum muhtemelen influenza hastaneye gidiyorum sürekli ve hamile olduğum için bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar sadece parol veriyorlar çevremde enfeksiyonun bebeğe geçme riskinden bahsettiler çok korktum ve dün kadın doğum acile gittim ve doktorlar tarafından çok kötü muamele gördüm bebeğimde sorun var mı yok mu söylemediler serum takıp gönderdiler perşembe günü kadın doğuma randevum var doktoruma soracağım ama 3 gündür hastayım enfeksiyonun bebeğime geçmiş olma ihtimali var mı daha önce böyle bir şey yaşayan var mı