Kelebeekkk 37+4 bende aynı durumdayım ama başka bisey yok acaba bunlar yaşadıktan sonra ne zaman gelecek ki ikinci gebeligim aslında ama her hamilelik farklı oluyormuş 🤭 son zaman gelen bi enerji var aslında o yok şu an oğlum da 2 gün dağ bayır yürüyüp yorulmadan doğuma gitmiştim ama simdi kolumu kaldırasım yok