Bussenz Kızlar normal doğum sonrası dikişleriniz ne sürede iyileşti? Benim 11 gün oldu düşmedi dikişler hala, bazen sızlıyor bazen iyi gibi süreç böyle uzun mu sürüyor? Kanamanız ne kadar sürdü bir de?
Efsunib Bussenz bende neredeyse 2 ay olacak doğum yapalı. 5-6 .haftada düşmeye başladı ağrım da 20 .gün falandı hafifledi merak etmeyin bu kadar erken düşmez biraz sabr edin geçmiş olsun
iremd-1798 Bussenz 20. Gün dikişlerim düştü. 28 gün kanamam sürdü sonrasında lekelenme gibi az az bazen geliyordu. Dikişler için özellikle kuru tutun. Bir de ben adaçayı demledim şişeye koydum her tuvaletten sonra yıkıyordum kuruluyordum o çok yumuşatmıştı umarım hızlıca geçer ❤️
esca344 Bussenz oldu tabi hatta bunun için parol verdi ağrı sızlama kanamalar 30-40 güne kadar normal kanama çok aşırı olmadıkça problem yok dedi
Bussenz esca344 iyi bari ben de hafif kanama olunca sızlamaya başlamıştı başa mı döndük iyileşmiyor diye korktum ben de
esca344 Bussenz öyle oluyor normal merak etme benim de kanama azalır gibi olup hatta bitiyor herhalde dedim 2. Hafta sonra tekrar sızlama ile arttı 30-40 güne bir şey kalmıyor geçiyor hepsi ☺️
Bussenz esca344 bugün sanki bi dikişim düşmüş gibi geldi orası ama yapışık değil birbirine acaba yeniden dikiş mi atar kendi kendine mi yapışır 😞
esca344 Bussenz dikislerin düşmesi gerekiyor zaten yeni dikiş atmaz öyle gözükmesi normal çok yeni şu an kafaya takmak için çok erken
Bussenz Efsunib ağrım yok ama takıntı yaptım artık sürekli bakıyorum ayna ile o yapılmış mı düşmüş mü diye
Bussenz Zeyzeyy- benim dikiş atılmaz dedi kendi yapışmasını bekleyeceksin dedi çok sinir bozucu bir durum size de geçmiş olsun
Kubra0000 Zeyzeyy- kendiliğinden mi açıldı yoksa zorlandığınız için mi? Benim biraz fazla dikişim var 4. Günüm hemoroid de var çok korkuyorum dikişlere bir şey olur diye