zeynephkn07 @Zeynep1401 bence akşam yemekleri için köfte yoğrulup konulabilir içli köfte konabilir mantı yapılıp konulabilir (paketli yemiyorsanız) çay saatleri için börek kek kurabiye poğaça gibi her çeşit yapıp koyabilirsiniz
Bhrdnz Zeynep1401 ayrıca nohut kuru fasulye hasladim koydum pırasa fazla alıyor eşim bir kısmını ayıklayıp buzluğa atiyorum
Birbenbirbebek Hashasbirey mikrodalga filan mı kullanıyorsunuz yoksa direk sabah çıkart öğlene puf puf mu acaba ?
Hashasbirey Birbenbirbebek buzluktan çıkarıp poşetiyle dışarıda bekletin. Yarım saat olmadan çözünüyor. Dilim olarak poşete siralarsaniz daha da çabuk çözünür
Hashasbirey Birbenbirbebek buzluktan çıkarıp poşetiyle dışarıda bekletin. Yarım saat olmadan çözünüyor. Dilim olarak poşete siralarsaniz daha da çabuk çözünür
Ngsngetnsgng Zeynep1401 ablam çok kullanıyor o şekilde çalıştığı için bir kaç kere de bn denedim bir problem olmadı
Dilaraa0740 Zeynep1401 ben 38. Haftada hazırlamaya başladım yavaş yavaş aklına gelebilecek herşeyi hazırlamıştım taze fasulye tüm malzemeleri ile kavruklayip koydum çıkarınca sadece üstüne su ekleyip pişirmek kaldı mesela. Nohut fasulye hepsini hasladim. Köfte yaptım bir sürü poğaça börek koydum baya beni 40 im çıkana kadar idare etmişti yaptıklarım. Şimdi 2. Ye hamileyim yine yapmayı düşünüyorum inşallah nasip olursa. Daha avanttajli oluyor birde kafanızda ne yapsam duaunceniz olmuyo. Afiyetle yiyin inşallah
Alyageliyor Bende simdilik taze fasulye,icli kofte, lahana sarma, elmali kurabiye,cig borek, haşlanmış fasulye koydum kurutulmuş fasulye biraz konserve sarma,hoşaf var manti sigara boregi falan da atmak istiyorum kolaylık olacağını düşünüyorum
ASE6154 Tgb_smh kuru patlıcanı nerden alıyorsunuz acaba ? Bizimkiler bu sene yandı hep kurutamadık, bende çok severim ama güvenilir bir yer bulamadım.