Merhabalar kızlar, 7 haftalık hamileyim , daha önce 2 düşüğüm oldu. Bugün kalp atışını dinledik gayet sağlıklı olduğunu söyledi doktor. Kitaplarda yazmaz ama bebek aspirini kullanmanı tavsiye ederim , önce ki gebeliklerine nazaran düşük riskini azaltır dedi. Tereddüt ediyorum kullanan var mı aranızda ?