İlk doğumum normal oldu kesiğim vardı 5 6 dikişim vardı çok zorlandım 2 hafta boyunca oturamadım kalkamadım 2. Ye hamileyim 13+5 şimdidien korku basıyor ya çok dikişim olursa diye
Acaba ilk hamileliğinde olup da ikincide olmayan varmı illa olmalı bilmiyorum?