Cerenkrc Merhaba arkadaşlar 8+2 haftalık oldum fakat bugün kasık ağrılarım çok var birde arada karnımın alt tarafındada ağrı oluyor bu haftalarda böyle olmasını normalmi acaba
Minnakpopus Cerenkrc rahminiz büyüdüğü için kasılmalar batmalar ağrılar çok normal merak etmeyin ☺️ Allah korusun kanama lekelenme vs olmadığı sürece tedirgin olmayın
Cerenkrc Minnakpopus teşekkür ederim bilginiz için daha yeni olunca artık her ağrıdan korkar hale geldim
Minnakpopus Cerenkrc korkma korkma benim hala devam ediyor kasık batmalarım ağrılarım rahim büyüyo yukarı doğru çok normal. İlk gebeliğimde hiç olmamıştı mesela ama bunda oldu