Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum ben en son doktora gittiğimde 10+6ydim sadece ultrason kağıdında crl ve gebelik haftası yazıyor tahmini Doğum tarihi boy kilo vs tam olarak ne zaman yazar çarşamba günü 14 hafta olucam randevum var o gün o zaman çıkar mi