Matmazelll12 tam 12 gün geçti bugün. Geçen pazar tahlil verdim beta negatif progesteron 6.5 çıktı. Hamilelik oluşması için 10 üstü olması gerekiyor galiba. Ona bakarak bi yorum yaptım kendimce umudum yok o yüzden ama bu üç günde yükselir mi progesteron onu bilmiyorum ya da bu mevcut değerle gebelik oluşur mu