Beybi23 Svmnk asla anlamıyorum Allah rızası için bi cevap verin gari cinsiyet postu gördüğüm her yere yazıyorum 13 haftalık belli olur mu cinsiyet 🤣🤣
Biranne_197 Snahshajns Foruma basınca sol üstte 3 tane çizgi var oradan resim yükle var oraya tıkla ve sayfa açılıcak oraya fotoğrafı yükle ve linki kopyala burada yapıştır olacaktır
ceyceyakc Beybi23 belli olur pozisyonunuza göre doktorunuz da kesin anlar ama bazı doktorlar emin olmadan söylemek istemiyor. Mehmet boz hocayı takip edin anlarsınız 11. Haftada bile direk söylüyor
ceyceyakc Damla0207 burada kaç haftalık? yanlış yorumlamıyım ama yukarı da bacak ve bacak arası olarak gördüm direk kız diyorum :) sağlıkla gelsin bebişiniz
ceyceyakc Snahshajns 10-11 haftalık mı burada? cinsiyet belli aslında ama doktorunuz kordon ile olan fotoğrafı çıkarmış yanıltıcı olabilir yorumlar :) erkek olma ihtimali yüksek. ama, görüntüye göre kordonu karıştrmıyorsam :d