Kızlar 18+3 olduk, uyanıyorum kahvaltı yaptıktan sonra 2 saat uzanıyorum yani evim genel anlamda her zaman derli topludur her zaman yemeğim de vardır yetiştiririm sorun olmaz ama saatlerce uzanma isteğinden vazgeçemiyorum yani birde aslında her gün yürüyüşe çıkma kararı almıştım birazdan da çıkmam gerekiyor ama uzanmaktan kendimi kaldıramıyorum acaba hamilelikten dolayı mı yoksa ben mi tembelim anlamadım sizde böyle misiniz😂