anne890 sezeryan olucaksa gününüz bellidri diğer türlü de 32den sonra hazır edilmeli bence ki sakın buzluk falan da kendinizi yormayın o hamile halinizle ne gerek var ben ilk hamileliğimden sonra o hatayı yaptım gelen varsa buyursun tatlı kurabiye alırım gelene ikram ederim yemeğe değil geçmiş olsuna geliyorsa şayet asla hiçbirsey hazırlamam kendimi yormamam gerektiğini çok güzel anladım artık