Nurasel İyi geceler herkese :) arkadaşlar bu 3 hastaneye giden doğum yapan var mı? Fiyatlar ortam ilgi nasıl acaba ?
AGuler Ben maslak acibademe gidiyorum ama her acibadem ayni midir bilemedim, ilgi alaka cok iyi doktorumda
AGuler Nurasel evet ozel saglik sigortam yok o yuzden 16 bin tl ama doktorum prof oldugu icin ekstra fazla doc. Ya da uzman icin daha uygun fiyat
Nurasel AGuler baya pahalıymış ya :( neyse artık Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah :)
SevalK Selamm ben atakent acıbademe gidiyorum doktorum çok iyi ama sağlık sigortam olduğu için muayene çok uygun