Bugün 9. Prodoctor testimi yaptım. Bir öncekiler de değil silik çizgi kuruma çizgisi hiç bişe görmedim hatta onları da sakladım yani olurda görürsem başka çizgi karşılaştırırım eskilerle diye. Bu sabah yaptım ve ilk kez ikinci çizgiyi gördüm silik ama gördüm. Bugün diğer günlere nazaran kasıklarım da şiddetli bir ağrı var sanki adet olucam gibi. Görselleri yüklüyorum .
-