Geçen hafta detaylı ultrasona girdiğimde doktor normal demişti bir sorunu yoktu bu hafta devletteki doktora gittim suyu sınırda artma olasılığı var meyveyi şekeri kes dedi çok korkuyorum bu durumu yaşayan varmı arttımı sonra daha 22+5 haftadaym önceki gebeliğimde bu haftalarda yine azdı bebeğin suyu bitmişti suyum geliyordu ve erken doğumla kaybetmiştim moralm çok bozuk bilen yaşayan yazabilir mi