kizlar selam gecen hafta burada o kadar cok gonderi okudum o kadar kisiyle konustum ki belki bundan sonra basina birilerinin daha gelir onlarinda ici rahat olsun diye yaziyorum. ikili testimin sonucu riskli gelmisti hemde yuksek risk kombine 1:130 ikili test 1:50
yasim 28 herhangi bir hastaligim yok beta hcg yuksek pappa degerim dusuk cikmisti.. doktorum fetal onerdi ultrason bulgularim cok iyiydi bir sorun gozukmuyordu cunku. fetal test yaptirdim ve sabah sonuclarim gelmis dusuk risk yani saglikliymis bebegim💖 bu bir haftayi kendime zehir ettim lutfen sizde bu hataya dusmeyin ikili test neye gore cikiyor bilmiyorum ama kesinligi yok asla lutfen gucunuz varsa nipt test yaptirin❤️