gunaynur22 Ben hem devlet hem özel kontrollü hem devlet hastanesindeki doktor yaptır dedi özele gittim gayet iyi Bir doktor ayrıca o da çok gerek olmadığını söyledi sende ve Bebek’te aşırı kilo olmadıktan sonra çok da gerekli bir şey olmadığını söyledi açıkçası sağlık ocağına da gidip sordugumda oradaki hemşireler de çok sağlıklı olduğunu düşünmüyoruz yarari olduğu kadar zararı da var dediler ben yaptırmadım doktorda zaten hiçbir şekilde sıkıntı etmedi sadece tokluk kan şekeri baktırmıştım çok tavsiye etmem açıkçası yine de siz bilirsiniz