Ark tabii ki yanlış yönlendirme vermek istemem ama bende başta aşırı heyecanlıydım durmadan doktora gidiyordum kese oluştu mu kalp oluşacak mı atacak mı kendimi strese sokuyordum zamana bırakınca kendiliğinden oluyormuş şimdi 37 haftalık oldum yine stres doğurabilicem mi sağlıklı olucak mı biz kadınların kuruntuları bitmiyor maalesef 🤷🏼♀️🤍