myavocado Nohut7 ben doğum yaptığımda yan odamdaki bebişin adı aslan Ali idi, bence güzel beğenmiştim uyumlu olmuş
igvescarim Nohut7 asil Aslan güzel oluyor aslan Zeyd de güzel oluyor. Benim oğlumun adı İnanç Aslan 🤍