Ayseozer35 Kızlar bu testi kullanan oldu mu güvenilir mi dün akşam yaptım ikinci çizgiyi gördüm ama emin olamadım acaba ben hayal çizgi mi görüyorum diye ama sabah baktığımda böyleydi bat 1 Şubat acaba kuruma çizgisi mi
Akseec Ayseozer35 o kirmizilik cizgi seklinde olmaliydi bana test bozuk gibi geldi canim ya da kuruyunca kirmizilik birakan testler var o olay olabilir arkadaslar da bi baksin insallah vardir🤲🏻
Ayseozer35 Burcu_drn olabilir akşam da çok ince bi çizgi gibi gördüm böyle görünce olabilir mi acaba dedim
Ayseozer35 Nuriay Akseec yine yaptım böyle oldu var gibi sanki bi bakar mısın canım [https://mutluresim.com/images/2025/01/28/1JzCBl.png](https://)
Nuriay Ayseozer35 valla gordum canim ama umarim nimo test degildir onu cok kotuluyorlar. ama cizgiyi gordum inse Allah vardir . bat kaç sende ?
Akseec Ayseozer35 hergun yap canim koyulasma varsa vardir yoksa yoktur zaten. Acaba dedigin olursada buraya at biz bakariz insallahhhhh vardir rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin bu guzel haberi almayi nasip etsin canim🤲🏻💗
Ayseozer35 Akseec kuzum az önce biri bi forum açmış nimo test yalancı pozitif veriyo diye benim testim de o o yüzden çok umutlanmamaya çalışıyorum adetimin geçmesini bekleyip test yapıcam🙂↕️
Akseec Ayseozer35 o markadan herkes bıktı gercekten artimed gibi. Bencede en guzeli kan vermek canim🙂↔️