herseyyorucu Kızlar gebelik var mı yok mu bu çizgi nedir? Atacakken baktığımda gördüm, 1 saat olmuştu yapalı. Çıplak gözle görebiliyorum ama siz görün diye düzenledim. Markası Predictor Early
Tazeanne2016 Merhaba , ilk 3 5 dakikada çıkması gerekiyor o zaman silik bile olsa ihtimal var ama 1 saat sonra çıkan genel de beklediği için oluyor şüphen devam ederse ilk idrarla 2 gün sonra tekrar bak canım
herseyyorucu Çok teşekkürler sağolun burada yazanlarda 3-4 saat sonra bile çıksa pozitif olanlar vardı hiç anlamadığım için sormak istedim :)
gunaynur22 herseyyorucu yandaki boşluklarda eşit oluyor canım o çok kenarda bence başka bir marka testle yap ben öyle yapmıştım
gunaynur22 herseyyorucu doğruyu söylemek gerekirse çok markayı bilmiyorum bende sizinki gibi çıkmıştı hemen ilk gördüğüm eczaneden 2 farklı çeşit alıp tekrar yapmıştım. O an çok stresliydim marka düşünememiştim açıkçası
saglikciaanne Bilemiyorum ama bana o çizgi çok çok kenarda geldi diğer kırmızı çizgiye yakın olmalıydı