aysegulpolat121 Selam güzel anneler kamuda 4-b sözleşmeli çalışıyorum acaba doğum parasını bana maaş şeklinde mi yatırirlar yoksa sgkdan dogum parasi seklinde mi alicam bilgisi olan varmi
Annemidedinsen aysegulpolat121 kamuda çalışanlar masş şeklinde yatıyor diye biliyorum arkadaşım öyle almıştı
aysemmi aysegulpolat121 bence maaş şeklinde alırsınız ben sözleşmeli değilim ama sözleşmeli olanlarda da farklı olacağını düşünmüyorum ama ek ödemeler vs varsa onları almazsınız ham maaşınız neyse onu verirler
aysemmi aysegulpolat121 eğer hastanede falan çalışıyorsunuz ek ödeme döner sermaye falan oluyor onu demek istemiştim
aysegulpolat121 Dmlakrbg kendi calistigim kurumun multemetini aradim biz yatircaz demisti çok teşekkür ederim ☺️