Gulshnn ben hamile değilim ama eşimin babası bir kaç kere eşimin herkesin yanında kızınız olursa annemin adını koyarsınız Hatice demişti ..eşimin ailesinde en hiç kız yok hep erkek çocuklar .. valla ben kızıma Hatice diyemem kusura bakmayın başka güzel bi ismi olsaymış keşke dedim her Şeferinde söyledim baya bozuldular ama hiç bişe diyemediler 😬 bende çok fenayım mesafeliyim saygısızlık etmem ama istemediğim şeyi ulu orta söylerim onlar bana bütün akrabaların önünde emrivaki yapmayı biliyorlar ya .. ben koymam senin yerinde olsam canım ..