1202 bat 2 ya da 3. Dün kan verdim negatif çıktı üzüldüm biraz ama buradaki arkadaşlar daha çok erken bekle dediler. Özellikle bu sabahtan beri sol kasığıma sancı batıp batıp çıkıyor normal zamanda böyle olmam ki, umutlanıp sonra üzülmek istemiyorum ama inşallah hayırlısıyla gelsin artık 😔🙏🏻