Wceylanx Merhaba,
Devletin, hamile hanımlara tanıdığı bir hak var, ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.
Hastaneye gittiğinizde analık hakkı sigortamdan faydalanmak istiyorum deyin, muayene ve doğum ücretsiz oluyor.
Anne - babanın sigortası yoksa çocugunuz da 18 yaşına kadar devlet ve üniversite hastanelerinden ücretsiz hizmet alabiliyor.