Normal zaman da rapor aldığınızda paranızı nerden alıyordunuz. Benim şirketimin sgk anlaşması vardı maaşa yansıtıyorlardı. Doğumdan sonraki zamanda da maaşımda kesintiye gitmeden tam şekilde şirketim ödedi ama büyük bi firma olduğu için böyleydi. Bi çok anneye parası PTT’ye maaşının %80 oranında yatıyor diye biliyorum siz e devletten bi hesabınızı yönlendirirseniz bankanıza yine o miktarda yatıyor biraz karışık oldu sanırım takılırsanız sorun yardımcı olurum.