Senamstf Kızlar 9 haftalık hamileyim. Son birkaç gündür belimin sol tarafında kalçama yakın kısımda çok ağrım oluyor eğilip kalkarken , otururken vs. Normal mi acaba bu durum çok zorlanmaya başladım
iremykk Bende aynı sorunu yaşıyorum 12+3 de hâlâ devam ediyor. Doktor normal kabul etti şuan için. Ama hamilelikten önce de vardı bende. Bazen kitlenir kalırdı belim. Sonrasında Sadece şiddeti arttı. Allah kolaylık versin hepimize 🥲
Senamstf iremykk 8. Haftanın sonlarına doğru başladı bende de 🥺 doktor randevuma daha 3 hafta var o yüzden endişelendim yürürken bile bazen zorluyor beni 🥹 gerçekten hamilelik zor bir süreçmiş 🥹🥹