Nurrrrtek Selam kızlar❤️benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde kızımi 16 haftalıkken öğrenmiştim acaba daha erken öğrenen var mı şimdi 10 haftalık olduk☺️☺️
gndgdumelike Nurrrrtek valla bir yakınımla cinsiyet için gittiğimizde o 11.haftasındaydı doktor şak diye erkek dedi ben ise 12.haftamdaydım göremedi benimki 17.haftada kesinleşti 😅 bebeğin pozisyonuna ve ultrason cihazına bağlı biraz da sanırım
Annemidedinsen Nurrrrtek benimde tam 12 hafta belli olmuştu erkekti. Ama tabiki bebeğin duruşu da etkiliyor bir de kız bebekse emin olmak için 16-17 haftaya kadar bekliyorlar
SenaAtis Nurrrrtek 14+5 kız olarak öğrendik bacak arası açıktı perinatologa gitmiştik değişir diye ürküyorum şimdi 😂
Diyabetlianne Nurrrrtek tam 10. Haftada söylediler ama ben de kesin gözüyle bakamıyorum biraz daha büyüsün
iremykk 11+5 de doktorum tahmin etmisti, ben sormuştum bir tahmin varmı diye , bence erkek bebekler erken öğreniliyor 🤭