Glsm3443 Kızlar 36 hafta girdim bugun sanki hiç hamile değilmişim gibi karnım boşmuş gibi oldu bebek ara ara kımıdıyor fakat ben karnımı inmiş gibi hissediyorum normal mi sizce
aysecakir Glsm3443 canım ben de öyleydşm bugün. Düne göre bugün çok sakindi. Hareket ediyor diye içimi ferahlatıyorum. Resmen bir günü bir gününü tutmuyor 😅
AGuler Bende 36+3 deyim karnim asagiya indi artik dogumun yaklastiginin habercisi ama bebek hareketleri onemli mutlaka hareketsiz oldugunu hissettiginizde birseyler yiyup solunuza yatin ve hareketlerini sayin 1 saatte 10 dan az olursa gel dedi doktorum
Symchn Normal diye biliyorum 34 haftam bitmek üzere yarın en son 34 +2 de bebrk aşşağıya inebilir boşluk hissedebilirsiniz karnınızda rahat nefes alırsınız yalnız çok tuvalete çıkarır diye okumuştum sizin de 36 haftaymıs normal durum sonuçta bebekler bu haftalarda Doğuma hazırlık yapıyor dönüyor, kanala iniyor, vs..