yasmin_ly Merhaba arkadaslar ben 10. Haftadan itobaren omega 3 takviye aliyorum bi makaledede hamilelik boyunca takviye omega 3 alinmasi gerektigini besinlerle yeterince alamadigimizi yaziyodu aranizda varmi kullanan arastiran..suan 15 haftalik oldum devam ediyorum ve omega 3 tabletlerinin icerigide onemliymis dogal maddelerden elde edilmesi ve baligin govde kismindan yapilmasi gerekiyomus karacigerinden elde edilenler zararli oluyormus
AnlatmayaGerekYok yasmin_ly ocean mummy kullanıyorum canım ben her ay 50 küsür lira veriyorum o ilaca ama olsun bi faydası olacaksa her şey olsun. Artık günümüzde hiçbir şey doğal değil ilaclara kaldı işimiz
tugbamehmetbaki yasmin_ly bende kullanıyorum folover living doğallığına içeriğine emin olduğum için kullanıyorum
yasmin_ly AnlatmayaGerekYok Bende zade vital in hamilelere ozel olanini kullaniyorum benimkinin icinde 60 tablet var 70 liraya aldim bende aynenn yarari olacaksa parasi muhim degil
yasmin_ly Bende zade vital in hamilelere ozel olanini kullaniyorum benimkinin icinde 60 tablet var 70 liraya aldim bende aynenn yarari olacaksa parasi muhim degil
yasmin_ly esractn genelde doktorlar vermiyor ama ben omega 3 kullaniyorum diyincede iyi devam et diyolar
aslim_dede Bende 3. Ayımdan beri duosvit diye bir takviye kullanıyorum 38. Haftamda bıraktırdı doktorum mutlaka faydası olduğunu düşünüyorum 🤗