Hanımlar merhaba. Hamileliğimi öğrendikten sonra ilk kez sata göre 5+6 da Dr a gitmiştim. Bana o zaman yanlış hatırlamıyorsam 5 5 buçuk haftalık demişti. haftaya gel kalp atışını duyalım dedi. Bir sonraki randevumu 6+5 yani 6 gün sonra tekrar randevuya gittim. Beni direk vajinal USG ye gönderdi. Orda bana vajinal USG yapan hoca 4 haftalık dedi rapor yazdırırken. Yolk sac var dedi. İlk gittiğimde Kendi doktorumda kese göstermişti. Kendi doktoruma rapor için gittim. 4 haftalık dedi. Ama 1 hafta önce haftaya gel kalp atışını duyalım demişti. Bu arada vajinal USG bakan hoca kalp atışı var ama biz daha canlı olmasını isteriz vs gibi şeyler söyledi kendi hocam da buna benzer şeyler dedi. Bende sağlıksız mi yoksa geç döllenme gibi bir şey mi dedim olumlu veya olumsuz bir şey demedi. Haftaya gel dedi. Şehir hastanesine gidiyorum ve haftaya değil 1 ay sonrasına randevu bulabildim. Kafam çok karıştı. Bu zamana kadar çok şükür lekelenmem bile olmadı maşallah. İlk haftalarda 3 4 hafta hafta sayısı oynar mı ne diyorsunuz çok bir şey anlayamadım ilk gebeligim zaten