superstar_00 Merhabalar çocuk düşünenler adet tarihi 6 Şubat olanlar nasılsınız belirtileriniz var mı?
Papatyamom44 superstar_00 sanırım erken bugün sol kasığımda bi batma oldu ama normaldir diye düşünüyorum 😂
Papatyamom44 superstar_00 sanırım senin gibi çok batmam olsa yerimde duramazdım heyecandan 😂 Ben de 1.02 defa oldu o da çok çok normal geldi yani
superstar_00 Papatyamom44 Batmadan kastınız tam olarak şöyle bir şey mi sanki bir şey bir yerin içine ilerliyor gibi mi?
noble1 Dhaa cok erken belirti için 🙃 benimde 4ü bat. Kendiimi dinleyince sırt ağrısı, kasık sancısı vs oluyor da 🥲
superstar_00 noble1 Benim kasığım çok kötü ağrıyordu dün ben ilk gebeliğimde adetten önce belirtiler yaşadım. Bugün daha iyiyim. 😊