32.haftada işten çıkmayı düşünüyorum işten çıkışımı verdiğim zaman rapor parası alabilir miyim? Süreci nasıl yönetmen gerekiyor, iş yeri doğum sonrasında çalışmayacagimi biliyor, bu süre zarfında iş yeri sigortamizi ödüyor mu? Sigorta parasini vermeyi teklif edip çalışıyormuş gibi gözükebilir miyim acaba