Mimimm4 gebelik şekeri olanlarda bu kilolar bekleniyor zaten benim 36.haftada 3 kiloydu Şuan 37deyim 3300 oldu. 39a kadar beklersem 4 kiloya yaklaşacağı için bu cuma suni sancıyla doğumun başlamasını deneyeceğiz 1cm açılmam da var zaten. Yanılma payları oluyor mesela 3500 dedikleri bebek 3200 doğabiliyor sonuçta tartıyla ölçmüyorlar anne karnında ama benim doktorum gebelik şekeri olduğu için yanılma payını hep + olarak düşünmeliyiz demişti. Mesela 3200 ise onu 3500 olarak düşünmeliyiz demişti. Gelişimi sağlıklı ise kafana takma canım 36.haftandasın riskli haftalar çoktan geçtim 37-38 gibi doğuma alınırsın büyük ihtimalle normal olmazsa sezaryenle alırlar bende öyle yapacaklar 🥹 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏