mineeevv Perimeri dünden beri çok kötü otururken falan hicbisey yok ayaktayken ve yururkenn çok kötü oluyorum
Perimeri mineeevv aynen benim de öyle yatarken ve uzanırken hiçbir şey yok ama yürüyüm ağrıyor bazen bıçak saplanır gibi oluyor