İlacı nasıl kullanıyorsunuz? Famodik çok iyi bir mide ilacıdır aslında, ben hem gastrit hem reflü hastasıyım. Tokken alırken daha çok etkisini görmüştük. Normal mide koruyucu gibi aç almak yerine öyle deneyin bir de isterseniz. Her ilaç her bünyede aynı tepkiyi vermiyor. En iyisi doktorunuzla konuşup ilacın değiştirilmesini istemek. Belki farklı bir ilaç daha iyi gelebilir.