Nazliip Kızlar 6+3 bugün gittik kalp atışı 120 olması gerekiyorken doktor 90 dedi üstelik alttan baktı bu durumu yaşayan var mı 10 gün içinde artması lazım dedi
mlkkk Nazliip bilgim yok ilk kez duyuyorum ama hafta olarak zaten 7de 8 de filan kalp atışı için gidildiğini biliyorum en azından ben öyle gittim olması gerektiği gibiydi kalp atışı. Belki siz erken duymuşsunuz diye az olabilir