birprensbirprensesannesi_ Kızlar bugün üçlü test için farklı doktora gittim adet tarihimi sordu 26 Eylül dedim ama bebeğim haftasına göre geriden geliyormuş sıkıntı etmeli miyim kendi doktoruma göre 17 haftalıktı bebeğim
mlkkk birprensbirprensesannesi_ cihazlardan kaynaklı olabilir ben devlet ve özele gidiyorum devlette tam gününde çıkıyor özelde 4-5gün önde çıkıyor cihazın hassasiyetine veya ölçüme göre değişiyor yani. Bide sürekli aynı devam etmez gelişimi bi hafta gününde gider bi hafta ilerde bi hafta geride önemli olan sürekli geride giderse o zaman gelişiminde bi sıkıntı vardır ama tek doktorun söylediğiyle endişelenmeye gerek yok