free1 Kahverengi leke geliyor ama sıkıntı yok deniliyor doktora gidince böyle olan var mı 21 haftanın içindeyim
SancarMom free1 gebeliğimi 6. Haftada öğrendim 13. Haftaya kadar leke geldi siz yinede doktorunuxa sorun
Nesli664066 SancarMom hep mi geldi benim de 2 haftadır gelıyo 6 +2 haftalığım iğne ve progestan kullanıyorum
momBg SancarMom canım 6 haftaya kadar nasıl anlamadın üstüne görme mi yaşadın? 6 haftada leke gelince mi şüphelendin acaba☺️☺️☺️🥰🥰🥰🥰
SancarMom Nesli664066 Canım ben doğurdum 3.5 aylık oğlum var 💙 13-14. Haftada bitmişti kanamam gebeliğimdeyken. Yerleşme kanamasıymış eğer ki devam ediyorsa bence doktora görünün riski kaldırmış olursunuz
SancarMom momBg Regl oluyorum sandım yerleşme kanamasıymış bulatılarım vardıda normaldede yediklerim dokundugu için anlamadım yani meğer hamileymişim