Baby-ES Mide yanmam yada ağrısı bugüne kadar hiç olmadı, şimdi her ikisi de oluyor karnım ağrıyor. Aynı sorunu yaşayanlar var mıı
cns5117 Baby-ES Merhaba aynı sorun bende de var mide ağrısı kramp şeklinde sabahları özellikle en çok yaşadığım zamanlar onun dışında karın ağrısı yaşıyorum çoğunlukla gaz sancısı ama gün içindeki karın ağrısı bazen düşündürüyor bebeğinize sağlıklı kucağınıza aldınız mı bununla ilgili bir sorun yaşadınız mı
bsrelif cns5117 canım post 1 sene önce açılmış. Ama şu an bendede aynı durum var midem yanıyor ve ağzıma kadar geldiği için boğazlarım hep tahriş oldu. Birde karnım aşırı derecede gurulduyor bu aralar 😞
cns5117 bsrelif Evet yinede bi dönüş olur belki dedi süreci tamamlamış biridir artık🙂↔️ yanmq deglde ağrı yaşıyorum mide ağrısı yeni başladı karın ağrısı daha öncede ara ara olurdu normal denmişti umarım yine normaldir😏