Çok özür dileyerek yazıyorum arkadaşlar bir süredir mide bulantılarım yüzünden dişimi fırçalayamıyordum bugün kendimi biraz daha iyi hissettiğim için fırçalıyım dedim çok afedersiniz fırçayı değdirir değdirmez resmen tüm diş etlerim kanadı ağzım bir anda kan doldu nasıl temizlediğimi bilemedim normalde de kanardı ama bu derece değil ve ben korkuttu sert diş fırçası da kullanmıyorum aksine çocuk diş fırçası kullanıyorum çözümü nedir ve neden böyle oldu acaba