Bebegimicin- 6+1 haftadayım, ara sıra karnıma sancı giriyor belirti olarak özellikle kahvaltıdan sonra baş dönmesinden kurtulamıyorum, yaşayan var mı 🥲bir şeyler yedikten sonra ayakta duramıyorum
Annemidedinsen Bebegimicin- Bende daha yeniyim 5+3 bende de bir kaç kere baş dönmesi ve uyku hali var. Mide bulantısı olmasın diye hergün dua ediyorum 🤲🏽
Smyye1B Bebegimicin- 5+6 hiç belirtim yok hamile gibi değilim ilk bebeğimde de bu şekilde olmuştu bulantım 3.cu aydan sonra başladı bir hafta kadar sürdü sanırım buda aynı şekilde olacak ☺️
viyantnr Bende 13 haftalık oldum kizlar mide bulantım hala var 5 haftalık Ken bana da öyle oluyor du direk uyuyordum..ha şuan da öyleyim ama kendimi biraz tutuyorum diğer şekilde midem bulanmiyor bulanmiyor dedim en son 7 haftalıkken bir bulandi durmak bilmedi halada ayniyim