MomNalbant aynısı başıma geldi kesintisiz günlerce çektim doktoruma yazdım gebelikte hiç bisey yapılamaz gün de 3 taneye kadar parol atabilirsin dedi çok korkuyordum ağrı kesici bebeğime zararı olurmu dedim yarim parol bi iyi geldi o ağırdan sonra yok öyle bir rahatlama 3 kerecik yaptım yarimciktan ne olur demeyin ben etkisini gördüm