Nilayy95 Merhaba inşallah bi oğlumuz olacak. İlk oğlumun adı bartu. Anlamı güzel arapça olmayan ( islam dini olan arkadaşlarım linçlemesin 🙏🏻 Müslüman değiliz .) türk ismi olabilir. Ama böyle çok duyulmamış ama anlamı güzel isimler varsa önerilere açığım 🙏🏻 şimdiden teşekkür ediyorum.
Nilayy95 GirlandBoy_Mom ahahha döndü 🙈 fetal dna yaptırdım şeker vs bende olduğu için. İkili tarama testim güzel çıkmıştı ama yinede doktor önerisi ile yaptırdık. Fetal dna da erkek 😍 ondan önce gittiğimizdede erkek demişti biz bi şok olmuştuk
Nilayy95 GirlandBoy_Mom aynen sağlıklı olması önemliydi 🙏🏻 önce biraz üzüldüm yalan söylemeyeceğim ama şimdi yinede şükrediyorum sağlıklı 🙏🏻
GirlandBoy_Mom Nilayy95 kızı olan oğlan istiyor oğlu olan kız canım allah her iki duyguyu da tadmayı nasip etsin inşallah🤲 Benim’de oğlum oluyor 💙
gizzzy35 Nilayy95 İlk oğlumun adı Mehmet Poyraz şimdi ikinci oğlum olacak kısmetse Ata koyacağız ❤️ Fikir olsun size de.
tomrishatun27 Nilayy95 Börü, Gökalp, Alptuğ, Aybars, Ayberk, Baturalp. Bazıları duyulmuş isimler ama aklıma gelenleri yazdım sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🌸
gndgdumelike Nilayy95 tam yazıyordum bende 🙈 bizde erkek bebek bekliyoruz nasipse Giray koyacağız🐣 bizim koyuş amaçlarımızdan biri anlamının bizim isimlerimizin anlamına uyumuydu ama kulağa çok hoş gelen ve herkeste olmayan farklı bir isim bence😍
Mrv342 Nilayy95 Öğretmenim, o kadar çok isim duydum ama giray isimli sadece tek öğrencim oldu o da o kadar naif güzel yetiştirilmiş bir çocuktu ki Ve hiç duymadım çevremden ve sosyal medyadan gerçekten çok güzel bir isim❣️
tomrishatun27 Nilayy95 benim de ablam istemiş erkek olsaydım 😅 bence Giray da çok güzel bi isim, anlamına da baktım cesur, kuvvetli anlamına geliyor düşünürseniz gayet güzel bi isim bence
ikibaloglanannesi Nilayy95 2 yaş oğlumun adı Kutay💙 Diğer önereceğim isimler ; Baturalp,Batuhan,Kubilay,Giray,Egemen
Eylley Kartanesi-24 ülkemizde yaşayan Rum var, Ermeni var biz birlikte bir halk olmuşuz. İnşallah diyebilir çünkü Türkçede dilimize girip kalıplaşmış. Ermeni de komşum vardı, Hataylı olup Hristiyan olan da. Çok renklilik çok kültürlülük güzeldir. Biz onların paskalyasını kutlarız onlar bizi iftara çağırır. Nerde şimdi o komşuluklar
Nilayy95 Kartanesi-24 çok şükür Allah inancımız var 🙏🏻ve çoğunluk müslüman bir ülkede yaşıyoruz demem çok normal
Dolunay_dolunay Kartanesi-24 Müslüman değilim demiş Allah’a inanmıyorum dememiş sizin dümdüz bakmanız da bana garip geldi mesela.
Nilayy95 gndgdumelike benim soyismimin de sonu ay ile bitiyor uyumlu olacak diye de düşünüyorum. 😍 sağlıkcakla gelsin bebişlerimiz