AnlatmayaGerekYok Aybukeshn 27deyim nerden baksan 1 aydır bacak ve kalça ağrısı var şiddetli. Mide yanması için gaviskon şurup kullandım iyi geldi geçti hemen daha da olmadı
Pars Aybukeshn 33+4 üm.. migde problemi yaşamıyoruz ama bi süredir kalça ağrısı var hatta bacak arası ağrısı var.. bebek ve rahim baskı yapıyormuş ondan oluyor dedi doktorum.. bakalım son zamanlar daha neler yaşicaz..
Aybukeshn Irmakdkm benim arada mide yanmam mide bulantım oluyordu bugünler de şiddetlendi. Gaviscon duo kullanıyorum ama çok da etkisi yok
Gizemburcuu 29+6 oldum ilk üç ay çok çektim mide bulantısı halsizlik vs.den sonraki üç ay çok rahattım son üç aya girince tekrar başa döndüm aynı şekilde bulantı halsizlik başladı Doktorum olabilir bir sıkıntı yok dedi
Mervenin Kaa ağrım da mipde yanmamda çokmerken başladı benm 29 haftalık hamileyim ama şuan sadece ağırlaşıyorm hareket edince aşırı yoruluyorm 😅