Evde gebelik testi yaptım çift çizgi gördüm. Köyde yaşıyorum ilçe merkezine hastaneye geldim.doktora gebelik şüphem var dedim,kaç gün geciktin dedi. 4 gün dedim. Daha erken 2 hafta sonra gelirsin damarından zorla kan aldırmaya yer arama dedi. Şaşırdım kaldım. Yani bilmiyorum git diye çevre baskısı gördüm,geldim doktor gerek yok dedi. Sağlıklı artış var mı iyi mi bilmiyorum ki dedim.kötüyse atar içinden iyidir iyidir büyür o dedi 🤦🏼♀️ özele gidip kan vermeli miyim ne yapmalıyım anlayamadım. Yardımcı olur musunuz