Kizlar merhaba 35+6yla sancilarim basladi gittim hastaneye nst de de sancm cikti ve 1,5cm acikligim var üc gündür bekliyorm doktorum bebegin gelisimi ve killsu iyi oldugu icin durdurmak istwmiyoruz dedi korkudan galiba sancim geri gitti sra ara geliyo gidiyo böyle durum yasayip kac gün sonra dogum yaptiniz ?