Kızlar 27 haftadayım 3 gündür az az açık pembe lekelenmem oluyor . Doktor ile görüştüm 1 haftadır griptim . Acile gideyim mi diye sordum telaşlanacak bir durum yok gibi dedi . Ağrım yok çocukta hareket ediyor başına hastalıktan sonra böyle birşey gelen var mı? Bugün doktora randevu aldım .