Gugussss benim de 6 gün geciktiğinde 0,100 çıktı 10 gün sonra hala olmayınca tekrar verdim 32 ye yükselmişti geç döllenme dedi doktor olabilir yani biraz daha gecikince tekrar verin. Ben kaybettim kimyasal çıktı ama sizinli sağlıklı bir gebelik olur inşallah 🙏🏼